söndag kväll..

Hello alla snygga och fula (no offence)

Vad betyder söndag kväll? Jo att det är underbar måndag i morgon och längst antal dagar tills nästa helg, kill me.

(Maten var galet god! och Mira kom över och åt med oss)
Nu sitter jag i sängen med NO papprerna framför mig (som vanligt) Iaf, jag kom nyss från affären, drog och handlade matsäck tills i morgon, för vet ni vad som händer då, mer än prov? kl tjugo över 11 ska jag vara i gullmars, sätta mig på buss 873 (tror jag?) och åka till tyresö någonting med skolan, för vi ska ha orientering... Inte kul. Men jag har iaf letat reada på en kompass! Vet inte hur man använder den, men det är säkert bra att ha :) Så jag har varit och köpt pasasallad och en stor loka, den kommer att behövas!
Eftersom jag upptäck att det kommer regna i morgon!? Så ska jag ha plastpåsar runt fötterna innanför skorna, så vattnet inte kommer in till fötterna, smart va!? (jag vet att jag är töntig =) )

Nu ska jag bara ta det lugnt, läsa på det sista och repetera allting lite försiktigt, sen ska jag kolla på film tror jag, en skräckis antagligen! =D


jag just nu, no make up..

kuuuuuuul verkligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0