shower time

.. Mamma håller på att städa badrummet, men snart är hon klar och då ska jag ta en lång, skön och varm dusch, låter inte det underbart? Sen måste jag återgå till pluggandet som jag avslutade igår, det känns verkligen hemskt att behöva plugga under hela helgen, men om jag bara klarar det här provet så har jag mvg redan i 4 ämnen, så det är nice! om jag klarar det dåra..

Hade tänkt att jag skulle åka och shoppa lite idag dåra, fast det får bli i morgon eller någonting, för det hinner jag ju inte nu eftersom affärerna stänger om 2 tim, och det tar längre tid än så för mig att hitta någonting ;)

Nej nu blir det duschen!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0