plugg, plugg, plugg

Nu har jag pluggat i ungefär 3 timmar, jag känner mig jätteduktig, jag har pratat lite med pappsen också eftersom han tydligen är bra på detta..! Nu till middag blir det oxfilé med potatisgratäng m bearniessås (stavfel?) hur gott låter inte det?! Haha, ni måste tro att jag äter exakt hela tiden, varje inlägg lix, men jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat så mycket idag, jag har ju somsagt haft mycket att göra eftersom jag sattsar på den här kursen!

Nej nu ska jag återgå till pluggandet, ska läsa på lite om kvävets kretslopp, hur kul låter inte det..? -.-

Hoppas ni har det roligare än mig! :)
kisses


det här är seriöst den mest förståliga bilden av kolets kretslopp, alla andra beskrivande bilder är bara kaos. Kanske är den här bilden anpassad till dagisbarn, men jag gillar att den är tydlig och äntligen fattar jag! (a)

Wow, där lät jag som största geeken..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Runa Sofia!



Jag hittade en bild på "kolets" kretslopp i din blogg. Jag tycker, liksom du, att den är enkel och därför bra. Men lite konfunderad blir jag när du skriver att du skall studera "kvävets" kretslopp i texten. Det kanske inte är så viktigt för dig, men om jag skall använda bilden (om jag får) vore det bra att veta vad den visar ;)



\\Staffan

2010-11-23 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0