svininfluensavaccin!

hej sötnosar! sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har varit sjuk, eller ja, biverkningar från svininfluensavaccinet.. usch usch, jag har mått jätte illa, haft ont i huvudet, varit stel i kroppen, smärtor i hela kroppen och yrsel. Inte kul! Men nu är det bra igen :)
I morgon kommer Roy hem! =D herregud vad länge han har varit borta.. han åkte liksom när höstlovet började!
Just nu sitter jag och kollar på tv, det är någon jätteäcklig fotreklam.. Jag hatar fötter, euw.

Iaf, lite uppdatering inom shopping och så också kanske. Jag har köpt en jättesöt svart klänning(bikbok), en assosear till håret(bikbok), lösögonfransar(buttricks), underkläder(cubus), smink(kiks) och en vinterjacka(cubus), äntligen!

Har absolut ingen aning om vad jag hittar på idag,
puss

mitt halsband är borta..

Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag tror jag har hittat det adda :D

[email protected]

2010-11-11 @ 01:24:17

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0