smink

heh ursäkta för mitt lilla utbrott :)
jag sitter i min säng just nu och tänker på glass, haha ja allvarligt! kanske ska smyga ned och sno en ben&jerry's? mmmm!

Idag testade jag någonting nytt.. jag lade ögonskugga på mina ögonlock! det har väl typ aldrig hänt? och faktiskt, så visade det  sig vara ganska snyggt! ögonen fick en starkare kontur som gjorde att ansiktet blev lite mer "dock ligt". ett tips från mig är att variera sin sminkning! det är mycket mer spännande för både sig själv och för andra. kanske inte för mycket, men inte heller för lite, då blir det ganska tråkigt och det sker inga förändringar.. :)


ser ni ögonskuggan?

japp, jag sattsar på ben&jerry's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0