halloween?

tjena tjena!
Jag vaknade för en stund sen, har ätit frukost och duschat precis.
Igår var jag bara hemma och slappade, det var skönt, egentligen ville jag ut eftersom det var halloween, men det blev tyvärr inte så..

Idag (sista dagen på lovet :o) ska jag nog ta det lite lugnt, kanske åka och träna lite. plugga.. osv.
jag känner mig helt seriöst helt deprimerad pga det äckliga vädret, hur ska detta sluta?

aja, i fredags var jag, sofia och louise på en halloweenfest hos en kompis som heter jack. Det var helt okej men vi drog ganska tidigt för det var itne så mycket drag.

Om en vecka nu kommer Roy hem!

vi hörs senare
pussar

haha simon och markus hemma hos mig i.. tis?

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:

2009-11-01 @ 13:59:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här
(Kommentarer som anses stötande mot mig eller mina nära kommer raderas. Lika så spamkommentarer och kommentarer fulla med länkar)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0